REKLAMA
Znaleziono 4567 wyników
Autostrady w Polsce – aktualny stan realizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Autostrady w Polsce – aktualny stan realizacji
Obecnie kierowcy mają do dyspozycji 5115,6 km dróg szybkiego ruchu, w tym 1849,2 km autostrad, przy czym docelowa sieć dróg klasy A ma wydłużyć się do około 2100 km. W budowie jest 101 km autostrady A2 na wschód od Mińska Mazowieckiego do Białej Podlaskiej, a w trakcie uzyskiwania ZRID kolejne 32 km do granicy Polski. Przygotowywana jest rozbudowa odcinków autostrad A1, A2 i A4. Szukamy też możliwych wariantów przebiegu dla nowej A50 pod Warszawą.
Biuro Zakładania Spółek Warszawa  Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Biuro Zakładania Spółek Warszawa Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Długa 29/218
Umowa inwestycyjna -  w czasach wojny i pokojuartykuł
Pokaż artykuł
Umowa inwestycyjna - w czasach wojny i pokoju
Początkujący przedsiębiorcy pragnący pozyskać kapitał na rozwój działalności stają przed wyborem odp...
Tak powstaje droga ekspresowa S1 w woj. śląskim [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Tak powstaje droga ekspresowa S1 w woj. śląskim [RAPORT]
Po realizacji autostrad A1 i A4 to najważniejsza obecnie inwestycja drogowa w województwie śląskim. Po zakończeniu budowy nowych odcinków drogi ekspresowej S1 i przebudowie już funkcjonujących, powstanie kluczowy korytarz transportowy łączący autostradę A1 z granicą Polski ze Słowacją w Zwardoniu.
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]
Inwestycje drogowe realizowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) w Małopolsce nie zwalniają. Od połowy roku udostępniono kierowcom trzy bardzo istotne odcinki w ciągu DK47, DK28 i S7. Do tego jeszcze węzeł w Gaju i kładkę w Głogoczowie. I na tym GDDKiA nie poprzestaje. Jeszcze przed zimą Dyrekcja chce oddać do ruchu Północną Obwodnicę Krakowa w ciągu S52 i połączyć ją na zasadach przejezdności z drogą ekspresową S7. A i to nie wszystko.
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?artykuł
Pokaż artykuł
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?
Wiele zabytkowych budynków wciąż pozostaje w opłakanym stanie. Samorządy często nie dysponują odpowiednimi funduszami na ich remont, również dla prywatnych właścicieli jest to zbyt dużym obciążeniem finansowym. Rozwiązaniem mogłaby być rewitalizacja prowadzona przez inwestorów zewnętrznych. Niestety, skomplikowane i czasochłonne procedury administracyjne wielu z nich zniechęcają. Dochodzą do tego często niezrozumiałe, a przy tym uznaniowe decyzje wojewódzkich konserwatorów zabytków wydających pozwolenia. Czy jest szansa, żeby to zmienić?
[Polska] Analiza wtórnego rynku nieruchomości mieszkaniowych w północno-zachodnim regionie Polskiartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Analiza wtórnego rynku nieruchomości mieszkaniowych w północno-zachodnim regionie Polski
W cyklu artykułów analizujących sytuację na wtórnym rynku mieszkaniowym poszczególnych częściach Pol...
REKLAMA